Мета навчальної дисципліни – надання знання з технічної термодинаміки і теплопередачі; дослідження закономірностей перетворення теплової та механічної енергії; переносу теплоти теплопровідністю, конвекцією, випромінюванням, а також засвоєння основ теорії, конструкцій і вибору теплових машин.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- параметри стану термодинамічної системи, одиниці виміру і співвідношення між ними;

- основні закони термодинаміки, процеси стану ідеальних газів, водяної пари і води;

- цикли теплових двигунів і теплосилових установок;

- основні закони теплопередачі;

- фізичні властивості рідин і газів;

вміти:

- творчо користуватися технічною літературою, довідниками та нормативними документами;

- виконувати теплотехнічні розрахунки: термодинамічних циклів теплових двигунів і теплосилових установок; витрат палива, теплоти і пари на вироблення енергії;

- виконувати розрахунки коефіцієнтів корисної дії термодинамічних циклів теплових двигунів і теплосилових установок.



У процесі вивчення курсу «Економічна теорія» студент повинен отримати знання про принципи і закони функціонування ринкової економіки на мікрорівні (споживачі, фірми, окремі ринки), на макрорівні (економіка в цілому) і на рівні світового господарства і міжнародних економічних відносин; вміти використовувати економічні моделі для аналізу економічної ситуації, прогнозування та передбачення наслідків державної економічної політики; володіти навичками самостійної творчої роботи, вміти економічно грамотно формулювати і аргументувати свою позицію.

 Форма навчання: денна, заочна

 Обсяг курсу: 3 кредити ЄКТС (90 годин), в тому числі лекції – 34 год., практичні заняття – 17 год., самостійна робота студента – 39 год.


Мета навчальної дисципліни «Філософія» – формування світоглядної культури на ґрунті надання знань з філософії: розуміння категорій і принципів онтології, гносеології, методології і аксіології, пізнання вузлових проблем буття, діалектики пізнання, соціуму, людини, науки.


Мета вивчення дисципліни: забезпечити майбутнім бакалаврам можливість в результаті навчання отримати знання і уміння по основним поняттям, законам і моделям механіки, які необхідні в майбутній професійній діяльності і в подальшій самоосвіті. Забезпечити наявність знань і умінь в використанні методів теоретичного і експериментального дослідження механічного руху в різних інженерних задачах, а також в оцінці числових порядків величин, що характерні для механічного руху.

Метою викладання навчальної дисципліни «Теоретичні основи технічної експлуатації автомобілів» є оволодіння студентами необхідними теоретичними знаннями та практичними навичками, на яких базуються методи технічної експлуатації автомобілів.

Cтудент повинен
знати:
загальні відомості про зміну технічного стану автомобіля;
загальні відомості про формування виробничих процесів;
математичні моделі об'єктів автомобільного транспорту;
нормативне, інформаційне забезпечення виробничих процесів;
вміти:
виконувати планування та управління технічним станом автомобілів;
виконувати планування та управління технологічними процесами обслуговування та ремонту автомобілів.


Мета викладання навчальної дисципліни полягає в формуванні цілісної системи знань і навичок у студентів з українського правознавства, сформованої на базі сучасних досягнень юридичної науки.

Учбова дисципліна «Опір матеріалів» згідно освітньо-професійній програмі державного стандарту відноситься до циклу фундаментальних дисциплін. В курсі «Опір матеріалів» основна увага приділяється питанням міцності, жорсткості і стійкості окремого стрижня, як основного елементу споруди. Цілі дисципліни «Опір матеріалів» полягає у дослідженні роботи основних елементів конструкцій при різних видах деформацій. Можливості експериментально або теоретично визначити механічні характеристики матеріалів. Дати студенту навики розрахунку основних елементів конструкцій на міцність, жорсткість і стійкість.