Мета навчальної дисципліни -ознайомити студентів з теоретичними положеннями роботи гідравлічних та аеродинамічних машин, з конструкціями та роботою основних типів водопідйомників та компресорів, навчити методикам розрахунку та підбору гідравлічних та аеродинамічних  машин.  


 Метою викладання безпеки життєдіяльності  є формування у студентів компетентності, які сприяють чіткому розумінню небезпечних і шкідливих чинників у ситуаціях, що виникають у середовищі проживання, навчання і праці людини. Навчальна дисципліна спрямована на вивчення змісту, структури і взаємозв’язку життєдіяльності людини із середовищем її перебування, визначення чинників причин і параметрів , що призводять до різного роду небезпек. Підвищення рівня компетентності в розумінні принципів, методів та засобів з охорони праці в Україні та за кордоном

Дисципліна спрямованя на вивчення основ залізобетонних та кам'яних конструкцій, освоєння методів розрахунку, правил конструювання, вивчення вимог діючих в Україні нормативних документів – ДБН, ДСТУ та інших в галузі будівельних конструкцій, а також науково-технічних джерел з проектування залізобетонних конструкцій.

Внутрішні електричні мережі і ліфти - це сукупність розподільних і групових мереж, щитів розподілу і електрообладнання, в тому числі і ліфтів, розташованих усередині житлових і громадських будівель.

Метою вивчення дисципліни є отримання теоретичних і практичних знань про структуру системи електропостачання споживачів міст, електричних навантажень, параметрів основного устаткування до і вище 1000 В, оптимізації їх функціонування.

Завдання вивчення полягає у виборі вміння раціонально підходити до питань проектування систем електропостачання споживачів різного рівня складності з використанням сучасного електротехнічного обладнання напругою до і вище 1000 В, схемних рішень з урахуванням оптимізації параметрів режимів роботи системи, включаючи компенсацію реактивних навантажень, і нормативних вимог до якості електричної енергії.

Електротехніка, як галузь техніки, виконує енергетичну, технологічну та інформаційну функції. Вона є теоретичною базою для вивчення всіх електротехнічних дисциплін.

       Мета навчальної дисципліни – підготовка майбутнього бакалавра до вирішення професійних (інженерних) завдань в області проектування та розрахунку електричних кіл  і систем електропостачання.


навчання основам розрахунків і конструювання залізобетонних, кам’яних та армокам’яних конструкцій будівель та споруд; виконання розрахунків конструкцій за методом граничних станів; набуття практичних навичок з розрахунку та конструювання залізобетонних конструкцій та елементів кам’яної кладки.