Метою  навчальної дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням - англійська)» є формування необхідної іншомовної комунікативної спроможності у сферах професійного спілкування в усній і письмовій формах, навичок практичного володіння мовою в різних видах мовленнєвої діяльності (читанні, аудіюванні, використанні мови, письмі та говорінні).

Завдання дисципліни – вивчення теоретичних засад нормативності англійської літературної мови; вироблення навичок правильного використання мовних засобів залежно від сфери й мети спілкування, складання ділових паперів, усного й писемного фахового мовлення, роботи з науковими і діловими текстами.


Мета навчальної дисципліни «Філософія» – формування світоглядної культури на ґрунті надання знань з філософії: розуміння категорій і принципів онтології, гносеології, методології і аксіології, пізнання вузлових проблем буття, діалектики пізнання, соціуму, людини, науки.

У свій час величний Т.Г.Шевченко, зустрічаючись з мінливою миттю життя в образі нового року, так звертався до нього: «Добридень же, новий годе, В торішній свитині. Що ти несеш в Україну В латаній торбині?». Тож мудре зауваження Тараса відповідає на питання кожного, хто замислюється над тим, що буде на нас чекати завтра, через рік, через віка і тисячоліття. Хто не хотів би цього знати?! А відповідь ховається у тій старій торбинці, яка сиротливо висить за нашими же плечима. І те, що в ній - радує більше дітей, ніж дорослих. Бо дорослі знають: там їх історія, їх минуле, минуле їх батьків і прабатьків, історія їх тріумфів і трагедій. Нестерпно важко повертатись у пережите, навіть не дивлячись на те, яким воно було. Та все одне, заглядати в цю торбину корисно всім. І не просто заглядати, перекладаючи старі речі з однієї купки до іншої, а старанно упорядковувати збережене, пригадувати вивітрене із пам'яті та знайомити із згаданим власних дітей.

 

Мета: формування системи знань про закономірності історичного розвитку українського народу, його державності, політичного життя, економіки, соціально-економічних відносин; виявлення особливостей духовної і культурної спадщини українців, їх національної ідеї та її місця в історії світової цивілізації.

 

Завдання: оволодіння історико-культурним понятійним апаратом, сумою конкретних знань історичних явищ, подій і фактів на рівні відтворення та використання в повсякденному житті; набуття вміння використання історико-культурного досвіду у вирішенні проблем сьогодення, визначенні свого місця в суспільному житті.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

Знати: основні теоретичні положення, важливі вузлові проблеми усіх тем програми, загальні закономірності історико-культурного розвитку; складні та. суперечливі явища, процеси в історії суспільно-політичного та духовно-культурного життя України у зв'язку із світовою цивілізацією; тенденції економічного розвитку України і, особливо, потенціал її науково-технологічного комплексу; добре орієнтуватись в історичних джерелах і новітній науковій літературі;

 

Вміти: синтезувати набуті знання у відповідне світосприйняття та високу політичну і духовну культуру; творчо застосовувати набуті знання з історії України та її культури у повсякденній діяльності, для орієнтації у суспільно-політичному житті, оцінки суспільних явищ, подій; формувати власну наукову позицію щодо актуальних проблем політичного та культурного сьогодення; самостійно осмислювати закономірності історичного розвитку.


Мета вивчення дисципліни: забезпечити майбутнім бакалаврам можливість в результаті навчання отримати знання і уміння по основним поняттям, законам і моделям механіки, які необхідні в майбутній професійній діяльності і в подальшій самоосвіті. Забезпечити наявність знань і умінь в використанні методів теоретичного і експериментального дослідження механічного руху в різних інженерних задачах, а також в оцінці числових порядків величин, що характерні для механічного руху.

Мета дисципліни – навчання студентів будівельних спеціальностей основам інженерної геології, прищеплення студентам навичок самостійної роботи щодо визначення характеристик гірських порід, уміння аналізувати та складати геологічний розріз свердловини.


Мета вивчення дисципліни: оволодіння майбутніми фахівцями кваліфікаційного рівня «бакалавр» основами інформаційних технологій, зокрема можливостями операційних систем, текстових редакторів та електронних таблиць, а також принципами алгоритмізації найбільш поширених інженерних задач