Метою викладання безпеки життєдіяльності  є формування у студентів компетентності, які сприяють чіткому розумінню небезпечних і шкідливих чинників у ситуаціях, що виникають у середовищі проживання, навчання і праці людини. Навчальна дисципліна спрямована на вивчення змісту, структури і взаємозв’язку життєдіяльності людини із середовищем її перебування, визначення чинників причин і параметрів , що призводять до різного роду небезпек. Підвищення рівня компетентності в розумінні принципів, методів та засобів з охорони праці в Україні та за кордоном

Дипломний проект студентів освітної програми "Теплогазопостачання, вентиляція і кондиціювання" першого рівня підготовки виконується за трьома напрямами. Наведені методичні вказівки до виконання бакалаврського дипломного проекту за цими напрямами.

Метою вивчення дисципліни є формування у студентів компетенцій в області теоретичних основ і технологій вироблення транспортування і розподілу теплової енергії в системі теплопостачання, придбання навичок розрахунків витрат тепла на технологічні і комунально-побутові потреби, гідродинамічних і теплотехнічних розрахунків обладнання теплових мереж.

     Основними завданнями вивчення дисципліни є вивчення загальних принципів устрою, конструювання, монтажу систем теплопостачання, вибору джерела тепла і схеми теплопостачання, методики визначення розрахункових витрат тепла на теплопостачання будівель, методів регулювання відпустки тепла споживачам, методів виробництва гідравлічного розрахунку і регулювання гідравлічних режимів роботи систем теплопостачання, принципів розробки енергозберігаючих технологій в системах теплопостачання


Мета вивчення навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» – формування у майбутніх фахівців комплексу знань про загальні положення здійснення управлінської діяльності в умовах ринку та про розвиток маркетингової діяльності підприємств.   

Зміст курсу поділений на дві логічно завершених частини – змістових модулі: загальні положення менеджменту та основоположні поняття маркетингової діяльності, що значно сприяє кращому вивченню студентами запропонованого матеріалу та полегшує оцінювання їх знань.

Завданнями дисципліни є надання знань з питань цілей і завдань сучасного менеджменту та маркетингу, про сутність маркетингу та історії його розвитку.