Мета навчальної дисципліни «Професійна етика та психологія спілкування» формування у студентів необхідних для майбутньої професійної діяльності теоретичних знань про сутність, структуру функціональної заданості етикету в організації й упорядкуванні соціальних і професійних зв'язків, колективних й індивідуальних видів поведінки; надання сучасних знань про сутність спілкування як складного процесу, що сприятиме побудові ефективної професійної та міжособистісної комунікації.

Завдання дисципліни – навчити студентів усвідомлювати необхідність розуміння принципів професійної етики, практично використовувати набуті знання у подальшій трудовій діяльності та різних життєвих ситуаціях, уміти переконливо відстоювати свої моральні принципи, усвідомлювати значення розвитку особистої культури та компетентності у професійній практиці.