Мета викладання дисципліни – формування у студентів необхідних для майбутньої професійної діяльності теоретичних знань про сутність, структуру функціональної заданості етикету в організації й упорядкуванні соціальних і професійних зв'язків, колективних й індивідуальних видів поведінки.
Згідно з освітньо-професійною програмою, завданнями вивчення дисципліни є досягнення в повній чи частковій мірі таких компетентностей:
ЗК 1 Здатність критично мислити та генерувати нові ідеї.
ЗК 3 Здатність проявляти лідерські навички, мотивувати людей, працювати у команді.
ЗК 4 Здатність вести професійну комунікацію.
ЗК 5 Здатність до інноваційної діяльності
ЗК 7 Здатність свідомо та соціально-відповідально діяти на основі етичних міркувань і принципів академічної доброчесності.
СК 2 Здатність до професійної комунікації в сфері економіки іноземною мовою.
СК 5 Здатність розуміти ключові тренди соціально-економічного та демографічного розвитку.
СК 7 Здатність обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання.
СК 8 Здатність використовувати знання на засадах комерційної та економічної діяльності. Здатність оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень.
СК12 Вміння застосовувати основи педагогіки і психології у навчально-виховному процесі у закладах вищої освіти.
СКП 05 Здатність управляти фінансовими, трудовими та матеріальними ресурсами в житлово-комунальному господарстві
Конкретизованими завданнями вивчення дисципліни є:
- набуття практичних навичок використання етичних норм;
- формування уявлення про сучасний діловий етикет;
- визначення сутності і ролі корпоративної культури;
- набуття навичок проведення ділових переговорів та співбесід;
- ознайомлення із основними вимогами до одягу ділової людини;
- формування вміння щодо організації та проведення ділових нарад;
- ознайомлення з вербальними та невербальними засобами ділової комунікації, з правилами етикету від час ділових бесід.
- Teacher: Віта Анатоліївна Григор'єва
- Teacher: Лариса Костянтинівна Лисак