Мета викладання дисципліни формування у студентів необхідних для майбутньої професійної діяльності теоретичних знань про сутність, структуру функціональної заданості етикету в організації й упорядкуванні соціальних і професійних зв'язків, колективних й індивідуальних видів поведінки.

Згідно з освітньо-професійною програмою, завданнями вивчення дисципліни є досягнення в повній чи частковій мірі таких компетентностей:

ЗК 1 Здатність критично мислити та генерувати нові ідеї.

ЗК 3 Здатність проявляти лідерські навички, мотивувати людей, працювати у команді.

ЗК 4 Здатність вести професійну комунікацію.

ЗК 5 Здатність до інноваційної діяльності

ЗК 7 Здатність свідомо та соціально-відповідально діяти на основі етичних міркувань і принципів академічної доброчесності.

СК 2 Здатність до професійної комунікації в сфері економіки іноземною мовою.

СК 5 Здатність розуміти ключові тренди соціально-економічного та демографічного розвитку.

СК 7 Здатність обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання.

СК 8 Здатність використовувати знання на засадах комерційної та економічної діяльності. Здатність оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень.

СК12 Вміння застосовувати основи педагогіки і психології у навчально-виховному процесі у закладах вищої освіти.

СКП 05 Здатність управляти  фінансовими, трудовими та матеріальними ресурсами в житлово-комунальному господарстві

Конкретизованими завданнями вивчення дисципліни є:

- набуття практичних навичок використання етичних норм;

- формування уявлення про сучасний діловий етикет;

- визначення сутності і ролі корпоративної культури;

- набуття навичок проведення ділових переговорів та співбесід;

- ознайомлення із основними вимогами до одягу ділової людини;

- формування вміння щодо організації та проведення ділових нарад;

- ознайомлення з вербальними та невербальними засобами ділової комунікації, з правилами етикету від час ділових бесід.