Мета викладання дисципліни формування у студентів необхідних для майбутньої професійної діяльності теоретичних знань про сутність, структуру функціональної заданості етикету в організації й упорядкуванні соціальних і професійних зв'язків, колективних й індивідуальних видів поведінки.

Згідно з освітньо-професійною програмою, завданнями вивчення дисципліни є досягнення в повній чи частковій мірі таких компетентностей:

ЗК 5. Здатність до ефективної взаємодії з іншими членами професійної команди, у тому числі – на лідерських засадах.

Здатність працювати в контексті міжнародної інтеграції, обговорювати наукові та практичні теми іноземною (як правило, англійською) мовою.

ПРН 5. Знання іноземної (як правило, англійської) мови на рівні, достатньому для професійного спілкування

ПРН 19. Розуміння принципів міжнародного ділового співробітництва у професійній сфері

ПРН 20. Володіти культурою спілкування, здатністю до ділових комунікацій та вмінням працювати в команді

Конкретизованими завданнями вивчення дисципліни є:

- набуття практичних навичок використання етичних норм;

- формування уявлення про сучасний діловий етикет;

- визначення сутності і ролі корпоративної культури;

- набуття навичок проведення ділових переговорів та співбесід;

- ознайомлення із основними вимогами до одягу ділової людини;

- формування вміння щодо організації та проведення ділових нарад;

- ознайомлення з вербальними та невербальними засобами ділової комунікації, з правилами етикету від час ділових бесід.