Мета викладання дисципліни формування у студентів необхідних для майбутньої професійної діяльності теоретичних знань про сутність, структуру функціональної заданості етикету в організації й упорядкуванні соціальних і професійних зв'язків, колективних й індивідуальних видів поведінки.

Конкретизованими завданнями вивчення дисципліни є:

- набуття практичних навичок використання етичних норм;

- формування уявлення про сучасний діловий етикет;

- визначення сутності і ролі корпоративної культури;

- набуття навичок проведення ділових переговорів та співбесід;

- ознайомлення із основними вимогами до одягу ділової людини;

- формування вміння щодо організації та проведення ділових нарад;

- ознайомлення з вербальними та невербальними засобами ділової комунікації, з правилами етикету від час ділових бесід.