Мета викладання дисципліни – ознайомити магістрів з основними поняттями та категоріями психолого-педагогічної науки; розкрити психологічну характеристику особистості, її спрямованості, темпераменту, характеру, здібностей; навчити пояснювати особисті психічні процеси й етапи; забезпечити ефективність творчого розвитку і самовдосконалення особистості; розвинути у студентів здібності до наукового підходу.
Згідно з освітньо-професійною програмою, завданнями вивчення дисципліни є досягнення в повній чи частковій мірі таких компетентностей:
К01. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
К06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
К07. Здатність мотивувати людей та рухатись до спільної мети.
К08. Здатність застосовувати основи педагогіки і психології у навчально-виховному процесі в закладах вищої освіти.
К10. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем.
К13. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.
К14.Здатність управляти стратегічним розвитком команди в процесі здійснення професійної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування
К16. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації на основі інноваційних підходів у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.
Конкретизованими завданнями вивчення дисципліни є:
визначення змісту найбільш ефективних прийомів, форм, методів, засобів і цілісних психолого-педагогічних технологій управління та впливу на підлеглих з метою підвищення їх професійної зрілості, розвитку моральних якостей, підготовки сучасного керівника, здатного високо-кваліфіковано виконувати коло соціально-виробничих обов’язків.
- Teacher: Віта Анатоліївна Григор'єва
- Teacher: Лариса Костянтинівна Лисак