Мета викладання дисципліни ознайомити магістрів з основними поняттями та категоріями психолого-педагогічної науки; розкрити психологічну характеристику особистості, її спрямованості, темпераменту, характеру, здібностей; навчити пояснювати особисті психічні процеси й етапи; забезпечити ефективність творчого розвитку і самовдосконалення особистості; розвинути у студентів здібності до наукового підходу. 

Згідно з освітньо-професійною програмою, завданнями вивчення дисципліни є досягнення в повній чи частковій мірі таких компетентностей:

К01. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

К06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

К07. Здатність мотивувати людей та рухатись до спільної мети.

К08. Здатність застосовувати основи педагогіки і психології у навчально-виховному процесі в закладах вищої освіти.

К10. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем.

К13. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.

К14.Здатність управляти стратегічним розвитком команди в процесі здійснення професійної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування

К16. Здатність до самоосвіти та підвищення кваліфікації на основі інноваційних підходів у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

 

Конкретизованими завданнями вивчення дисципліни є:

визначення змісту найбільш ефективних прийомів, форм, методів, засобів і цілісних психолого-педагогічних технологій управління та впливу на підлеглих з метою підвищення їх професійної зрілості, розвитку моральних якостей, підготовки сучасного керівника, здатного високо-кваліфіковано виконувати коло соціально-виробничих обов’язків.