Мета викладання дисципліни формування у студентів необхідних для майбутньої професійної діяльності теоретичних знань про сутність, структуру функціональної заданості етикету в організації й упорядкуванні соціальних і професійних зв'язків, колективних й індивідуальних видів поведінки.

Згідно з освітньо-професійною програмою, завданнями вивчення дисципліни є досягнення в повній чи частковій мірі таких компетентностей:

К01.Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

К02.Здатність приймати обґрунтовані рішення.

К03.Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

К04.Здатність розробляти та управляти проектами.

К06.Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

К07.Здатність мотивувати людей та рухатись до спільної мети.

К10.Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем.

К12.Здатність застосовувати нові підходи до аналізу та прогнозування складних явищ, критичного осмислення проблем у професійній діяльності.

К13. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.

К14.Здатність управляти стратегічним розвитком команди в процесі здійснення професійної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування

 

 

Конкретизованими завданнями вивчення дисципліни є:

- набуття практичних навичок використання етичних норм;

- формування уявлення про сучасний діловий етикет;

- визначення сутності і ролі корпоративної культури;

- набуття навичок проведення ділових переговорів та співбесід;

- ознайомлення із основними вимогами до одягу ділової людини;

- формування вміння щодо організації та проведення ділових нарад;

- ознайомлення з вербальними та невербальними засобами ділової комунікації, з правилами етикету від час ділових бесід.