Мета навчальної дисципліни – надання студентам знань з основ управління проектами і навчання методики складання, планування та аналізу проектів. У процесі навчання студент має опанувати методологію, необхідну для успішного управління проектами, а також набути навичок адаптації і впровадження проектних рішень у практичну діяльність.

Згідно з освітньо-професійною програмою, завданнями вивчення дисципліни є досягнення в повній чи частковій мірі наступних компетентностей:

ЗК2 Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу та встановлення взаємозв’язків між явищами та процесами.

ЗК3 Здатність проявляти лідерські навички, мотивувати людей, працювати у команді.

ЗК6 Здатність розробляти проекти та управляти ними.

ЗК7 Здатність свідомо та соціально-відповідально діяти на основі етичних міркувань і принципів академічної доброчесності.

ЗК8 Здатність проводити  дослідження та презентувати результати.

СК3 Здатність збирати, аналізувати та обробляти статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, які необхідні для розв’язання комплексних економічних завдань.

СК5 Здатність розуміти ключові тренди соціально-економічного та демографічного розвитку.

СК6 Здатність формулювати професійні задачі в сфері економіки, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розв’язання, беручи до уваги наявні ресурси.

СК7 Здатність обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання.

СК8 Здатність використовувати знання на засадах комерційної та економічної діяльності. Здатність оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень.

СК9 Здатність застосовувати науковий підхід до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економічній діяльності.

СК10 Здатність до розробки сценаріїв і стратегій розвитку соціально-економічних систем.

СК11 Вміння планувати і розробляти проекти у сфері економіки, здійснювати її інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення.

СКП 01 Здатність забезпечувати ефективне регулювання економічних відносин, що виникають у процесі функціонування будівельної організації.

СКП 02 Здатність проводити передпроектні дослідження і техніко-економічні обґрунтування, розрахунки економічних показників ефективності і доцільності проекту,  на основі кошторисів та кошторисно-фінансових розрахунків визначати кошторисну вартість будівництва.

СКП 04 Здатність проводити комплексний аналіз та оцінку результатів фінансово-економічної діяльності  будівельної організації, визначати ціль та стратегію проведення управлінських заходів.

СКП 05 Здатність управляти  фінансовими, трудовими та матеріальними ресурсами в житлово-комунальному господарстві.

 

та результатів навчання:

РН5 Обґрунтовувати та управляти проектами або комплексними діями.

РН14 Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень.

РН17 Організовувати розробку та проведення проектів у сфері економіки із врахуванням інформаційного, методичного, матеріального, фінансового та кадрового забезпечення.

 

Конкретизованими завданнями вивчення дисципліни є:

засвоєння основних принципів ініціації проекту, його структуризації, економічного обґрунтування доцільності реалізації;

оволодіння навичками планування та виконання проектних дій у сферах інтеграції проектів, управління змістом, термінам, вартістю, якістю, людськими ресурсами, комунікаціями, ризиками і закупівлями.

 

 

 

1.     Результати навчання

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- теоретичні основи управління проектами;

- основні функції управління проектами;

- основні інструкції та нормативні акти, що регламентують проектну діяльність;

- джерела ресурсного забезпечення проекту;

- ризики, що виникають при управлінні проектами;

- інструменти планування змісту, часу, вартості, якості, ризику, закупівель проекту;

- системи контролю за виконанням проекту.

вміти:

- визначати параметри і проблематику проекту, структуру та функції зацікавлених осіб проекту, очікувані результати проектної діяльності;

- формувати, вибирати та оцінювати проектні альтернативи;

- розробляти й обґрунтувати концепцію проекту;

- розробляти план управління змістом проекту;

- формувати ієрархічну структуру робіт, складати перелік робіт і встановлювати технологічні зв'язки між ними;

- розробляти план управління часом проекту;

- розраховувати тривалість виконання робіт, на основі сіткового графіка складати календарний графік проекту;

- розробляти план управління вартістю;

- формувати кошторис і бюджет проекту;

- розробляти план управління якістю;

- будувати діаграму причинно-наслідкових зв’язків;

- розробляти план управління ризиками;

- визначати джерела потенційних ризиків;

- проводити якісну та кількісну оцінку ризику;

- розробляти план управління командою проекту;

- планувати реалізацію проекту, підбирати для цього ефективну «команду» управління проектом;

- оцінювати ефективність проекту з урахуванням чинників ризику й невизначеності;

- застосовувати одержані знання та вміння на практиці.