Мета навчальної дисципліни – опанування студентами методології оцінки проектних рішень та набуття практичних навичок розробки та аналізу проектів у будівництві та житлово-комунальному господарстві за умов обмеженості наявних ресурсів.

Згідно з освітньо-професійною програмою, завданнями вивчення дисципліни є досягнення в повній чи частковій мірі наступних компетентностей:

ЗК1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК5 Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК8 Здатність до креативного та критичного мислення.

ЗК9 Здатність приймати обґрунтовані рішення.

СК2 Здатність використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність.

СК4 Здатність описувати економічні та соціальні процеси і явища на основі теоретичних та прикладних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати.

СК6 Здатність застосовувати економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач.

СК7 Здатність застосовувати комп’ютерні технології обробки даних для вирішення економічних завдань, здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів.

СК8 Здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері регулювання економічних та соціально-трудових відносин.

СК9 Здатність прогнозувати на основі стандартних теоретичних та економетричних моделей соціально-економічні процеси.

СК11 Здатність використовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування економічних рішень.

СК12 Здатність самостійно виявляти проблеми економічного характеру при аналізі конкретних ситуацій, пропонувати способи їх вирішення.

СК13 Здатність визначати сегментацію ринку праці, структуру попиту та пропозиції, зайнятості та безробіття.

СКП 01 Здатність складати проектно-кошторисну документацію на будівництво та ремонт об’єктів, та здійснювати її контроль.

СКП 02 Здатність виконувати комплексний економічний аналіз проектів з будівництва та ремонту об’єктів, пропонувати рішення з підвищення їх економічної ефективності.

 

та результатів навчання:

РН3 Використовувати аналітичний та методичний інструментарій для розуміння логіки прийняття господарчих рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади).

РН11 Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати.

РН23 Демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах.

РНС05 Прогнозувати та вміти оцінювати економічну доцільність проектів зі зведення та реконструкції  будівель і інженерних  мереж.

 

Конкретизованими завданнями вивчення дисципліни є:

засвоєння основних принципів обґрунтування різних видів господарських рішень;

усвідомлення, що економічні процеси зазнають впливу некерованих чинників та відбуваються в умовах невизначеності, конфліктності, принципової неможливості здійснення точних економічних прогнозів, необхідних для прийняття економічних рішень;

вивчення методологічних підходів щодо аналізу ризику та управління ним;

оволодіння навичками самостійно здійснювати аналіз, ідентифікацію та оцінювання ризику, використовуючи комп`ютерну техніку та програмно-математичні комплекси;

аналіз реальної ситуації, яка склалась у певній галузі, та розробка заходів на перспективу.