Мета викладання дисципліни – формування необхідної комунікативної спроможності у сферах професійного спілкування в усній і письмовій формах, навичок практичного володіння мовою в різних видах мовленнєвої діяльності, зокрема в науковому, офіційно-діловому, публіцистичному стилях.
Згідно з освітньо-професійною програмою, завданнями вивчення дисципліни є досягнення в повній чи частковій мірі таких компетентностей:
К02. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
К04. Здатність до професійного спілкування державною та іноземною мовами.
К05. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня для донесення інформації та власного досвіду.
К06. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
К07. Здатність до участі у проведенні досліджень на відповідному рівні.
К08. Здатність працювати в команді, використовуючи навички міжособистісної взаємодії.
К19. Здатність до використання сучасних інформаційних ресурсів для екологічних досліджень.
К20. Здатність інформувати громадськість про стан екологічної безпеки та збалансованого природокористування.
К22. Здатність до участі в управлінні природоохоронними діями та/або екологічними проєктами.
Та результати навчання:
ПР13. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення ідей, проблем, рішень та власного досвіду у сфері екології.
ПР14*. Уміти доносити результати діяльності до професійної аудиторії та широкого загалу, робити презентації та повідомлення
ПР15*. Уміти пояснювати соціальні, економічні та політичні наслідки впровадження екологічних проєктів.
ПР20. Уміти формувати запити та визначати дії, що забезпечують виконання норм і вимог екологічного законодавства.
- Teacher: Лариса Костянтинівна Лисак