Мета технологічної практики:

  • поглиблення знань, закріплення вмінь з навчальних дисциплін, що вже вивчені, отримання випереджальних знань з навчальних дисциплін, що ще не вивчалися;
  • узагальнення набутих теоретичних знань, одержання фахових навичок і умінь, необхідних для опанування професійних компетентностей інженера-еколога, пов’язаних з оцінкою стану довкілля та його охороною відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра за спеціальністю 101 «Екологія»;
  • ознайомлення з повноваженнями і функціональним призначенням органів регіонального екологічного управління і контролю, природоохоронних підрозділів суб’єктів виробничої, підприємницької і проектної діяльності, організацій і установ природоохоронного призначення.

Завдання технологічної практики:

  • закріпити теоретичні знання, здобуті при вивченні дисциплін «Загальна екологія», «Техноекологія», «Екологічна паспортизація територій і виробничих процесів», «Моделювання та прогнозування стану довкілля», «Фізико-хімічні основи моніторингу довкілля» та ін.;
  • навчитися визначати функціональну структуру і повноваження державних органів з охорони довкілля і природокористування;
  • отримати уявлення про методи і засоби реалізації державної політики щодо регулювання лісових і земельних відносин, заповідної справи, відтворення та охорони біологічних і мінерально-сировинних ресурсів;
  • отримати інформацію про сучасні підходи щодо поводження з побутовими і промисловими відходами в регіоні;
  • отримати інформацію про порядок здійснення державного управління у сфері формування, збереження та використання екологічної мережі;
  • отримати уявлення щодо повноважень органів державного контролю за використанням та охороною земель, лісів, надр, води, атмосферного повітря;
  • отримати практичний досвід про технологію формування державної статистичної звітності в сфері управління охороною навколишнього середовища;
  • підготувати та захистити звіт за результатами проходження навчально-ознайомлювальної практики.