Метою викладання навчальної дисципліни:

розвиток здатності експертного оцінювання дизайн-ергономічних показників якості різних видів продукції та виробничого середовища. Для цього треба навчити студентів розглядати психологічні основи ергономіки і дизайну як міждисциплінарну галузь наукового знання, аналізувати психологічні особливості діяльності людини в системі «людина-техніка-середовище», використовувати знання щодо методів, критеріїв і процедур експертизи дизайнергономічної якості виробничого середовища та продукції.

Завданнями дисципліни є:

надання знань про сутність ергономіки, дизайну, ергономічних показників якості виробничого середовища та різних видів продукції у ході процесу виробництва.

 



Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати

знання :

 - базових понять та категорій ергономіки;

 - об'єкту, предмету, мети та завдань дисципліни та зв'язку з іншими дисциплінами;

 - психологічних основ діяльності людини-оператора;

 - інженерно-психологічних вимог щодо засобів рефлексії інформації, органів керування, організації робочого місця оператора;

 - категорій композиції і засобів гармонізації форм;

 - психологічних основ кольорознавства;

 - ергономічних і естетичних вимог щодо світлокольорової організації виробничого середовища

 - естетичних і ергономічних особливостей візуальних характеристик комп’ютерних екранних композицій;

 - методів, критеріїв, процедур оцінювання дизайн-ергономічної якості продукції.

уміння:

 - досліджувати особливості пізнавальних процесів та праксеологічних (ефективних) станів людини;

 - складати перелік вимог щодо дизайн-ергономічних показників якості продукції, робочих місць та  робочого середовища згідно існуючим в Україні Держстандартам;

 - здійснювати дизайн-ергономічну експертизу якості цілісним, диференційованим та комплексним методами.